سفارش تبلیغ
صبا ویژن

معرفی لباسشویی بوش WAW32660IR

لباسشویی بوش مدل BOSCH WAW32660IR

 دارای رتبه انرژی A+++ است که از لحاظ مصرف انرژی فوق العاده کم مصرف می باشد، قطعات و مونتاژ این دستگاه توسط کشور آلمان می باشد. ظرفیت شستشوی آن 9 کیلوگرم است به این معنی که این دستگاه قادر است 9 کیلوگرم البسه خشک را شستشو دهد. 
دور موتور این دستگاه 1600 می باشد که بالاترین ظرفیت در بین ماشین لباسشویی های بوش می باشد. میزان صدا در حالت شستشو 47 و میزان صدا در حالت خشک ‌کن 73 دسی‌ بل است. موتور دستگاه EcoSilence Drive است به این معنی که موتور آن با طراحی بدون لرزش و صدای فوق العاده کم، عمر طولانی را دارا می باشد.
این ماشین لباسشویی دارای ویژگی i-DOS می باشد که بر اساس، میزان کثیفی آب و میزان البسه از مواد شوینده به صورت خودکار استفاده می کند، حالت VarioPerfect را برای مدیریت انرژی و زمان به همراه کسب بهترین نتایج شستشو دارد. ویژگی VarioDrum برای شستشویی البسه های ظریف و حساس که نیاز به شستشوی آرام و مطلوب دارند مورد استفاده قرار می گیرد.
این دستگاه دارای ویژگی های چون ComfortControl که روی خود مانیتور دستگاه تمامی اطلاعات شستشو و میزان مصرف انرژی را در اختیار شما قرار داده و به راحتی می توانید آن را مدیریت کنید. عملکرد DrumClean با قابلیت یادآوری برای جلوگیری از رسوب بستن درام اصلی و محفظه های دستگاه تعبیه شده است.
ActiveWater™Plus با سنسوری که در روی این لباسشویی بوش تعبیه شده میزان آب مصرفی در هر مرتبه از شستشو توسط این سنسور مدیریت می شود تا دستگاه درحد نیازآبگیری نماید. AqaSto یکی دیگر از مزیت های این دستگاه می باشد تا در صورت نشت پیدا کردن به صورت اتوماتیک دستگاه خاموش شود. سیستم تشخیص میزان کف برای هرچه بهتر شدن نتیجه شستشو کمک فراوانی می نماید و این قابلیت را دارد که جایگاه مواد شوینده را به صورت اتوماتیک شستشوی دهد.
دکمه های کنترلی که صورت لمسی در این دستگاه تعبیه شده شامل: روشن/خاموش, پیش شستشو,آبکشی اضافی,ضد چروک, کاهش سرعت چرخش, دما, شروع/توقف, امکان شستشوی سرعتی, امکان شستشوی اقتصادی و 24 ساعت شروع با تاخیر، i-Dos1 :مایعات شوینده، i-Dos2 : نرم کننده الیاف.
شستشوی سریع 15 دقیقه ای: در این زمان کوتاه البسه را شستشو و آب کشی و خشک می کند. این دستگاه دارای قفل ایمنی برای کودکان می باشد و اگر کودک خردسال در منزل داشته باشد می توانید با قفل کردن دستگاه خیال خود را در برابر خطرات احتمالی آسوده کنید.رنگ این دستگاه جزو رنگ های روشن در منزل می باشد و به آشپزخانه و فضای آن روح و انرژی فراوانی می دهد.

میزان مصرف برق این دستگاه 217 کیلو وات/سال و میزان مصرف آب آن 11220 لیتر در سال می باشد، به این معنی در صورتیکه 220 بار در سال با برنامه شستشو الیاف کتان در دمای 60 و 40 درجه سانتیگراد با ظرفیت کامل و نیمه پر از دستگاه استفاده کرده باشید. میزان واقعی مصرف آب؛ تنها براساس میزان استفاده از دستگاه مشخص می گردد.
تعداد برنامه های این ماشین 14 عدد می باشد که شامل: کتان(برنامه استاندارد) - Easy Care - سریع/ مختلط - ظریف/ ابریشمی - پشمی - آبکشی – تخلیه / خشک کن – ملحفه / پتو- شستشوی شبانه(صدای دستگاه فوق العاده کم می شود) – ورزشی(شستشوی شدید برای تمیزی بهتر البسه) - ضد آلرژی(مخصوص افرادی که حساس هستند) - شستشوی دیگ(DrumClean) – شستشو سریع (15 دقیقه ای) – اتوماتیک(میزان شستشو البسه و مواد شویند را کنترل می کند). برای مشاهده سایر مدل‌های لباسشویی بوش کلیک کنید.

 

منبع: https://www.moltikala.com/250-bosch-washing-machine-waw32660ir.html